16.03.2013

Peeling gruboziarnisty Joanna- malina

Witam serdecznie.
Postanowiłam przetestować Peeling gruboziarnisty z Joanny.
Smak- malina.
Cena- bardzo atrakcyjna.

Skusiła mnie siostra, bo powiedziała, że zapach nieziemski. I prawda- zapach jest po prostu cudowny. Soczysta malina, mmm. Aż miło się kąpać.
Niestety mam zastrzeżenia co do trwałości produktu- wykąpałam się a po 3 godzinach nie było ani śladu po nim ;/ Niestety... A miałam nadzieję, że w końcu natrafię na dobry, trwały żel pod prysznic.
Co do konsystencji- peeling jest fajny, lecz nie polecam kąpać się, bo potem wychodząc całym się będzie w małych kropkach ;D
Ogólnie żel oceniam na 5/10.
Zapach-fantastyczny. Jeśli ktoś lubi malinę-polubi ten peeling.




Zapraszam na konkurs





11 komentarzy:

Unknown pisze...

witam, zgłosiłaś się do mojego rozdania ale podałaś dwa zgłoszenia z innym blogami i nie widzę na blogu ani baneru ani dodania do blogrolla a w zgłoszeniu było to napisane, więc nie wiem co i jak :) Na razie usunę Twoje zgłoszenia a jeśli dalej będziesz chciała wziąść w nim udział, zapraszam do dodania ponownego zgłoszenia, tym razem poprawnego :) pozdrawiam

invisiblefashion pisze...

super!

Zapraszam na KONKURS!

Nowakosiaaa pisze...

Jakoś nie lubie tego peelingu:)

ps pisze...

mi zareklamowała siostra, ale nie jestem zbytnio zadowolona też :)

Unknown pisze...

uwielbiam maliny, smak malinowy i wszelkie malinowe zapachy :) ale jeśli już trafiam na jakiś "smacznie pachnący" kosmetyk to okazuje się, że jest baaardzo mało wydajny...

ps pisze...

Ciekawe dlaczego właśnie owocowe kosmetyki są mało wydajne.. :)

dakota pisze...

tego nie używałam, ale generalnie lubię peelingi Joanny :)

Dakota pisze...

Miałam ten peeling ale teraz używam perfecty i jestem mega zadowolona! :)

Anonimowy pisze...

Nie używałam. Nie przepadam za takim zapachem.

Beautiful Duty pisze...

to ejst peeling czy żel bo się pogubiłąm :D

ps pisze...

peeling :D