21.05.2013

Dziękuje za szablon + Wygrana ;)

Może zauważyli niektórzy, że na blogu pojawił się nowy szablon. Wykonała go DorotaDz, której z całego serca dziękuje!!!
Jak to dobrze spotkać kogoś, kto zrobi szablon bez marudzenia i z wielkim sercem. Za darmo.


Zapraszam serdecznie na jej bloga o charakterze life-stylowym. 


Druga rzecz to...
wygrałam nagrodę niespodziankę u  NiceBlondGirl Na jej bloga również zapraszam. Autorka bloga bardzo rzetelnie podchodzi do recenzji kosmetyków. Poza tym jest bardzo miła ;-)



5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ahhh.Dziękuję za miłe wspomnienie o mnie na swoim blogu.Jest mi niezmiernie milusio:)Nie ma za co dziękować,zrobiłam to z czystej przyjemności i jakby co to wiesz gdzie mnie szukać ;D
pS.GRATULUJĘ WYGRANEJ!
bUZIAKI :)

ps pisze...

O tak, wiem, gdzie cie szukać, bo codziennie u ciebie jestem. :) A ty szybko dałaś komentarz :D Zaraz po notce ;P

Asia Walczyk pisze...

bardzo ładny blog :) taki kobiecy :D i słodki :D

Anonimowy pisze...

Dzięki za odwiedzinki.Spodnie są odważne,ale takie lubię. ;)

Ania - Kobieta Nieidealna pisze...

ładnie masz i przejżyście
Jak ktoś się zna to od razu wie jaki szablon pasuje itp