26.06.2013

Evree Peeling wygładzający do stóp

Witam wszystkich :)
Egzaminy zdane wszystkie bez poprawek. Wreszcie wakacje. Już wypożyczyłam książki, żeby się nie nudzić. Co u was?
Dziś recenzja peelingu do stóp z firmy Evree wygładzającego.
Pojemność to 75ml. Kosztuje niecałą dychę w Rossmanie, bodajże 8,99zł. Ja kupilam w promocji. Moje stopy od nowych butów [jak zwykle] zaczęł mnie boleć zrobil się pęcherz i twarda zrobiła się skóra na pięcie, więc poszłam do Rossmana i wybrałam ten peeling. Nie spodziewałam się, że efekty przejdą moje oczekiwania, gdyż noga zagoiła się i wreszcie nogi mnie nie bolą.
Z pewnością peeling Evree zagości u mnie na stałe, bo mam problemy z nogami, które ciągle źle reagują na buty.Peeling ma kremową konsystencję z drobinkami niebieskimi. Wmasowuje się go w wilgotną skórę stopy, zmywa. Efekty- są! Więc polecam serdecznie.
Prawde mówiąc, nie kupowalam wczesniej nic z tej firmy.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Również nie miałam tego peelingu,ale jestem ich wielbicielką więc na pewno popędzę do Rossa po niego,cena też fajna,więc tylko próbować na stópakch.:)

Anonimowy pisze...

czym Cię Kochana zaskoczyłam!:)

Anonimowy pisze...

tak możesz zamówić biżu.Powiedz tylko co byś chciała :)